Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Klantcontact |
Niveau: | mbo |
Lesduur: | 1 dagdeel |
Wie wil dat nou niet? De klant of gast die klaagt zó goed helpen dat hij een ambassadeur wordt. Bij Shopology geloven we dat de klagende klant makkelijk een ambassadeur wordt. Daar hoef je alleen je mindset voor aan te passen en de juiste achtergronden en technieken te kennen. Na deze workshop heeft de deelnemer een duidelijk beeld van hoe hij de weerstand wegneemt bij de klant, hoe hij samen met de klant tot de beste oplossing komt en hoe hij ervoor zorgt dat deze klant herhaalbezoeken doet of -op zijn minst- als ambassadeur optreedt voor je organisatie.
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.