FKB Textraining opleidingen

Training Klantgericht telefoneren

Sector: Sales & Klantcontact
Categorie: Klantcontact
Niveau: mbo
Lesduur: 2 dagen
ExplainiT
Direct inschrijven

Beschrijving

De training Klantgericht telefoneren richt zich op een van de meest belangrijke communicatie middelen van het bedrijfsleven namelijk telefonie. Zakelijk communiceren op een enthousiaste en professionele wijze is echter lang niet altijd eenvoudig. Wat betekent klantgerichtheid nu concreet voor uw handelen? Hoe laat u de klant door de telefoon merken dat u daadwerkelijk geïnteresseerd in hem bent? Hoe overtreft u de verwachtingen van uw zakelijke klanten? Uit onderzoek blijkt dat een professioneel eerste contact per telefoon zeer belangrijk is voor de beeldvorming van een organisatie. Kortom, een professionele en klantgerichte telefoonbehandeling levert uw organisatie veel op!

Meer info
Kosten

€ 500-1000

Excl. BTW

Niveau

mbo

Lesduur

2 dagen

Opleidingstype

klassikaal

Inschrijven Tip