Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Klantcontact |
Niveau: | mboplus |
Lesduur: | 1 dag |
Inkomende en uitgaande incassogesprekken effectief en op rendement gerichte wijze te voeren, waarbij de klantrelatie behouden blijft. Je leert structuur aanbrengen in het incassogesprek; efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek; vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van telefonisch incasseren wegnemen; vragen, luisteren en interpreteren; commitment krijgen op betaling van de achterstallige betaling; verkoop- en afsluittechnieken inzetten om resultaat te boeken; omgaan met weerstanden (redenen om niet te betalen).
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.