Sector: | Sales & Klantcontact |
Categorie: | Klantcontact |
Niveau: | mboplus |
Lesduur: | 1 dag |
Een representatieve en klantgerichte uitstraling richting relaties, door het professioneel en efficiënt voeren van online klantgesprekken en daarbij commerciële kansen te herkennen en benutten. Je leert een online gesprek opbouwen volgens een structuur; toepassen van online-etiquette;een klantgerichte online-houding aannemem; actief en doelgericht online-luisteren en beantwoorden; Spiegelen; op de juise mnaier vragen stellen; omgaan met verschillende klanttypen; professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen; schakelen tussen verschillen tussen de verschillende online-media.
Meer infoOm www.textraining.nl nog beter te maken, zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe beoordeel jij de opzet en werking van de opleidingssite en het -aanbod?
Help ons het subsidieproces en de aangeboden opleidingen nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Het invullen van de korte vragenlijst kost je maximaal 3 minuten.