FKB Textraining opleidingen

Klant- en Servicegericht telefoneren

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /home/textra01/domains/textraining.nl/public_html/site/wp-content/themes/textraining/single-opleidingen.php on line 52
Sector: Sales & Klantcontact
Categorie: Klantcontact
Niveau: mbo
Lesduur: 1 dag
ICM Opleidingen
Direct inschrijven

Beschrijving

De wijze waarop het telefonisch contact met uw klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met uw klanten? Hoe u structuur en duidelijkheid in uw telefoongesprek aanbrengt? En hoe u effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is deze training uitermate geschikt voor u. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. U brengt uw klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Meer info
Kosten

€ 500-1000

Excl. BTW

Niveau

mbo

Lesduur

1 dag

Opleidingstype

klassikaal

Inschrijven Tip